Welcome reader! enjoy reading =D

Friday, June 17, 2011

blank +_+

aper aku dh buat nie..??ini bukan diri aku..np smpi aku sngup dump org..nape nape nape..??dulu..tyme aku marah pon..aku x penah mcm nie..nie nape perlu libat kn org ke-3 org ke-4 dan org ke-5..??lula..wake up!!!! itu perangkap.. n yes..u dh masok dlm 2..

bile aku bace balik..aku sendiri x caya bnde 2 aku yg tulis..hurmm..np ngn aku waktu itu..??nape smpi sanggup buat sume 2..??itu mmg bukan diri aku..myb tyme 2 aku btl-btl tengah marah..sbb 2 aku smpi sanggup lnyn org laen..keadaan nie same tyme 3 minggu hari 2..

cume yg 3 minggu 2 xdek bukti jee menunjukan aku nk "bakor" perasaan org..hurmm..lula..ko dh kenape..??smpi sngup buat sume 2..??itu bukan diri ko kan..??tgk! org dh x caye kat ko..nk ubh sume balik bukan senang..its will take time sayang..so..just face it! =I

No comments: