Welcome reader! enjoy reading =D

Friday, July 22, 2011

grrrr =.="

hurmm..tertibe nk geeeeraaam jap..boleyh x..??pleeeeseee laa..jgn nk terase ngn entry aku..then nk up status kee aper..??ko kn dh x nk kawan ngn aku..so..stop utk tau aper2 info tentang aku..dari nk dok buruk-buruk kn aku..dh kenape..???

yup! aku mmg suke touching sorang-sorang sbb itu mmg aku..mmg dari dulu itu aku..tp ko yg x leyh trime hakikat perangai aku 2 kan..??ohh..entry semalam 2 pasal cite "anissa" yee.. klu ko dh x nk gambar ko ader dlm blog aku..sile laa POST kat fb ko suruh aku BUANG sume gambar ko 2..

guess what..ko yg nk buang aku..so dh laa..x yh gedik-gedik nk tau pasal life aku kee aper..ko kan kaya! aku x setaraf kawan ngn ko..dh laa..ko p laa kawan ngn org yg setaraf ngn ko..org miskin mcm aku nie mmg ptt d pijak-pijak jee ngn ko kan..?? =.="

dh laa..aku ingt makin aku diam..makin ko akn chill..uper yee tak..makin ko menjadi-jadi kan..??aku tau..ko akn bace entry nie..then kutuk-kutuk aku..haa..kutuk jee laa..mmg itu ko pon..bile org 2 baek ngn ko,jahat mcm mane pon dye buat..tetap baek jee ko nmpk..but when ko dh benci org 2..baek mcm mane pon..jahat juga ko nmpk..

so..dah laa..mmg jahat aku jee kn ko nmpk..dh laa..aku x penah nk kecoh-kecoh pasal gado ngn ko ker aper..ko yg besar-besar kn hal..cukup laa ko dh buat aku mcm pengemis tyme "new year" ary 2..ohh..aper..??lupe..x per laa..x perlu pon ingt scene 2..klu ko nk ingt sgt..ko ingt laa scene nagis melutut-lutut... =I
zL: tertibe terbengang!

No comments: